مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-28سياسي

کدام ویژه های محرمی پربازدید شدند؟/ مخاطب میلیونی «حسینیه معلی» 


«حسینیه معلی» با اجرای نجم الدین شریعتی، «باب القبله» با اجرای مصطفی امامی و «از سرگذشت» با اجرای علی اکبر قلیچ سه برنامه پربازدید تلویزیون در دهه اول محرم امسال بوده اند.

- حسینیه معلی با اجرای نجم الدین شریعتی، باب القبله با اجرای مصطفی امامی و از سرگذشت با اجرای علی اکبر قلیچ سه برنامه پربازدید تلویزیون در دهه اول محرم امسال بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دهه اول محرم رو به پایان است و طی چند روز گذشته مردم با برخی برنامه های تلویزیونی این ایام در شبکه های مختلف همراه شدند.

امسال در بخش نمایشی سریال عشق کوفی تنها سریال مناسبتی جدید بود که امکان پخش و ارتباط با مخاطب این شب ها را داشت که البته آن هم در این ایام تنها دو قسمت در هفته پخش دارد و تاکنون سه قسمت از آن روی آنتن رفته است.

این در حالی است که در خلأ مختارنامه که یکی از سریال های پربیننده این ایام بود مخاطب انتظار بیشتری برای تماشای اثار مناسبتی داشت.

مختارنامه داوود میرباقری در تمام بازپخش های تلویزیونی مخاطب راضی داشته است و اتفاقاً امسال هم می توانست از همان شبکه های تماشا یا آی فیلم که اساساً هدفشان روی تکرار بازپخشی هاست روی آنتن برود.

هنوز هم دلیلی از طرف مدیران تلویزیون برای اتخاذ چنین تصمیمی بیان نشده است و فقط اعلام شد 2 قسمت سینمایی از این سریال برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام ویژه های محرمی پربازدید شدند؟/ مخاطب میلیونی «حسینیه معلی» 

کدام ویژه های محرمی پربازدید شدند؟/ مخاطب میلیونی «حسینیه معلی»